دسته‌بندی نشده

بررسی کامپیوتر کوچک ایسوس Asus PB60-i3

کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i3

بررسی کامپیوتر کوچک ایسوس PB60

بررسی کامپیوتر کوچک ایسوس Asus PB60; محصولی از شرکت تایوانی ایسوس است که در صنایع پیشرفته تکنولوژیک (HighTech) فعالیت دارد. شروع کار این کمپانی به طراحی مادربرد از سال ۱۹۸۹ برمی‌گردد. سناریوی به کارگیری کامپیوتر کوچک ایسوس PB60، استفاده از یک کامپیوتر قدرتمند با ابعادی بسیار کوچک و بیشتر مصارف تجاری و صنعتی است. ایسوس یکی از برندهای محبوب در دنیای فناوری محسوب می شود. این کمپانی به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده قطعات کامپیوتر شناخته می شود. با توجه به ویژگی های ذکر شده انتخاب کامپیوتر کوچک ایسوس می تواند یکی از انتخاب ها برای شما باشد.

کامپیوتر کوچک ایسوس PB60

بررسی کامپیوتر کوچک ایسوس PB60

ظاهر بسته بندی کامپیوتر کوچک ایسوس PB60 با رنگ بندی طوسی و سفید عرضه شده است که معمولا این رنگ بندی، نشان از محصولی در رده تجاری است. روی جعبه تصویری از خود محصول و پشت آن نیز مشخصات کلی آن ذکر شده است.

با باز کردن بسته بندی، در یک قسمت، خود کامپیوتر کوچک ایسوس PB60 به همراه ماژول درایو نوری قرار دارد که مفصل به آنها خواهیم پرداخت. در قسمت دیگر نیز پایه و رابط VESA، آداپتور برق، کابل برق، دفترچه‌های راهنما و گارانتی، پل USB، قفل پلاستیکی، یک آنتن برای وایرلس و درایورها قرار گرفته است.

کامپیوتر کوچک ایسوس PB60 دارای دو بخش است. بخش اول یک کامپیوتر کامل بوده و بخش فوقانی ماژولار آن نیز نقش افزاینده‌ای متفاوت به این کامپیوتر کامل را ایفا می‌کند

شاسی کامپیوتر کوچک ایسوس PB60 ترکیبی از فلز و پلاستیک فشرده است. در قسمت جلو، یک پورت USB 3.1 Gen 1 Type-C ، دو پورت USB 3.1 Gen 2 Type-A و دو پورت USB 3.1 Gen 1 Type-A وجود دارد که یکی از آنها از فناوری شارژ باتری پشتیبانی می کند. همچنین دو جک صوتی جداگانه یکی برای هدست و دیگری برای میکروفون نیز وجود دارد.

کامپیوتر کوچک ایسوس PB60

بررسی کامپیوتر کوچک ایسوس PB60

در قسمت پشتی یک جک آنتن بی سیم ، یک درگاه پانچ ، ورودی برق ، دو پورت USB 2.0 ،یک پورت USB 3.1 Gen 2 ، یک پورت DisplayPort  ، یک پورت HDMI ، یک اسلات امنیتی Kensington ، یک پورت LAN GbE به علاوه یک پیدا خواهید کرد. پورت قابل تنظیم گزینه دوم یک گزینه به طور فزاینده ای محبوب است که به شما امکان می دهد پورت خود را از حداکثر چهار گزینه VGA ، اتصال سریال Serial ، DisplayPort یا پورت HDMI انتخاب کنید.

کامپیوتر کوچک ایسوس PB60

بررسی کامپیوتر کوچک ایسوس PB60

دریچه های هوا در سرتاسر رایانه های شخصی زیادی برای خنک سازی قسمتهای داخلی آن وجود دارد و ایسوس لوازم جانبی را برای نصب رایانه شما بر روی پایه به صورت عمودی یا پشت مانیتور از طریق پایه VESA فراهم می کند.

یک ماژول توسعه نیز در دسترس است که به شما امکان می دهد یک درایو نوری DVD اضافه کنید. ایسوس تأیید کرده است که حداقل یک ماژول توسعه دیگر با COM قدیمی و درگاه های موازی منتشر خواهد شد.

ایسوس به منظور سازگاری کامل با همه راهکارهای موجود در ادارات و صنایع، به ویژه دستگاه‌های قدیمی نظیر اسکنرها و پرینترهای قدیمی، در قسمت ماژولار این مینی کامپیوتر یک پورت COM ، یک پورت LPT و یک پورت USB 2.0 مجزا در نظر گرفته است که توسط رابط USB به قسمت اصلی این کامپیوتر متصل می‌گردد.

برد اصلی کامپیوتر کوچک ایسوس PB60 مبتنی بر چیپست B360 اینتل است و به لطف سوکت ۱۱۵۱ این مادربرد، امکان استفاده از پردازنده‌های رده دسکتاپ نسل هشت و نهم اینتل در این کامپیوتر کوچک  فراهم است.به معنای ساده تر، در سری کامپیوتر کوچک ایسوس BP60، خبری از پردازنده‌های ضعیفتر سری U یا موبایل نیست و قدرت کامل یک کامپیوتر دسکتاپ رایج را از این دستگاه انتظار خواهیم داشت.در کامپیوتر کوچک ایسوس PB60 پردازنده‌های سریIntel® Core™ (i7-9700T،i5-9500T،i5-9400T،i3-9100T، ۸۷۰۰T،i5-8500T،i5-8400T،i3-8100T) و Pentium® Gold G5400T قابل استفاده است. این مدل دارای دو اسلات حافظه از نوع SO-DIMM است که قابلیت نصب حافظه‌های DDR4 با سرعت حداکثر ۲۶۶۶ مگاهرتز و با حجم ۳۲ گیگابایت را در این دستگاه داشته باشیم.

یک اسلات M.2 با فرم فاکتور NGFF نیز امکان نصب درایوهای پر سرعت SSD را به طور مجزا در این Mini PC فراهم آورده است. علاوه بر آن نیز می‌توانید به میزان دلخواه از طریق رابط SATA موجود در شاسی اصلی، هارد دیسک یا SSDهای ۲.۵ اینچی را در PB60 بگنجانید.

کامپیوتر کوچک ایسوس PB60 دارای دو اسلات حافظه از نوع SO-DIMM است که قابلیت نصب حافظه‌های DDR4 با سرعت حداکثر ۲۶۶۶ مگاهرتز و با حجم ۳۲ گیگابایت را در این دستگاه داشته باشیم.

راه حل یکپارچه UHD Graphics 630 می تواند تا سه صفحه همزمان 4K را پشتیبانی کند ، که برای جبهه های فروشگاه و نمایشگرهای با وضوح بالا بسیار مناسب است. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، از SODIMM استفاده می کند و حداکثر تا 32 گیگابایت RAM را پشتیبانی می کند.

از دیگر مشخصات قابل توجه می توان به پورت Gigabit LAN ، Wi-Fi 802.11ac ، بلوتوث 5.0 و وزن 1.19 کیلوگرم اشاره کرد.

عملکرد دسک تاپ ، سبک باریک

کامپیوتر کوچک ایسوس PB60 مجهز به جدیدترین پردازنده های Intel® Pentium® Gold تا پردازنده های Core، i3، i5، i7 T سری ASUS Mini PC PB60 تا 30٪ عملکرد بهتری نسبت به پردازنده های نسل قبل ارائه می دهد تا به راحتی کارهای محاسبات فشرده را به راحتی انجام دهد. حداکثر 32 گیگابایت حافظه سریع DDR4 2400 مگاهرتز برای بهبود عملکرد چند منظوره عملکرد را حتی بیشتر می کند و یک طراحی ذخیره سازی دوگانه با یک SSD M.2 PCIe 3.0 x4 و یک HDD 2.5 اینچی ترکیبی عالی از انتقال سریع داده و ظرفیت ذخیره سازی بالا را فراهم می کند.
قابل جمع شدن ، طراحی مدولار برای قابلیت های بیشتر
با استفاده از ماژول های انباشته اختیاری که کاملاً متناسب هستند ، می توانید عملکرد مورد نیاز خود را به کامپیوتر کوچک ایسوس PB60 اضافه کنید بدون اینکه اندازه جمع و جور آن را کم کنید. ماژول درایو نوری DVD در حال حاضر موجود است و ماژول های اضافی به زودی ارائه می شوند. ماژول های انبساط کامپیوتر کوچک ایسوس PB60 فقط در سه مرحله آسان قابل نصب هستند.
آزمایش شده برای کمال
کامپیوتر کوچک ایسوس PB60 تحت آزمایش دقیق سر و صدا ، لرزش ، افت و شوک حرارتی قرار می گیرند تا اطمینان حاصل کنند که استانداردهای دقیق ASUS را برآورده می کنند و بیش از نیازهای صنعت هستند. اطمینان داشته باشید که  کامپیوتر کوچک ایسوس شما می تواند از پس شرایط سخت از دمای 40- درجه سانتیگراد خشک تا محیط مرطوب و گرم بیش از 60 درجه سانتیگراد برای مدت زمان طولانی برآید.

بررسی کامپیوتر کوچک ایسوس Asus PB60-i3

کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i3 یک کامپیوتر ultracompact ، چند منظوره و قدرتمند است که متناسب با طیف وسیعی از برنامه های تجاری از جمله محاسبات اداری ، اتاق کنفرانس ، کیوسک های خرده فروشی و علائم دیجیتالی مناسب است. مجهز به جدیدترین پردازنده های Intel® Core ™ T Series یا Pentium® Gold و اندازه گیری فقط 175 175 175 34 34.2 میلی متر با یک حجم یک لیتر ، کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i3 با وجود فضای کمترین ، عملکرد دسک تاپ ارائه می دهد. شاسی فلزی با دوام و آزمایش گسترده آن که بیش از استانداردهای صنعت است ، حتی در محیط های سخت و مطمئن ، عملکرد 24/7 را تضمین می کند. سازگاری مونتاژ VESA ، اتصال کامل با هشت درگاه USB و پشتیبانی از حداکثر سه نمایشگر 4K UHD ، انعطاف پذیری بسیاری از سناریوهای استفاده را ایجاد می کند ، و این باعث می شود Mini PC PB60 همراهی کاملی برای تجارت شما باشد. کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i3 با جدیدترین پردازنده های سری Intel® Pentium® Gold to Core C i3، i5، i7 T Series ، تا 30٪ عملکرد بهتری نسبت به پردازنده های نسل قبلی ارائه می دهد تا کارهای روان و فشرده را به راحتی انجام دهد. حداکثر 32 گیگابایت حافظه سریع DDR4 2400MHz باعث بهبود عملکرد حتی بیشتر در انجام وظیفه چند وظیفه ای نیز می شود ، و یک طراحی ذخیره سازی دوگانه با یک MSD PCIe 3.0 x4 SSD و یک HDD 2.5 اینچی ترکیب کاملی از انتقال سریع داده ها و ظرفیت ذخیره بالا را فراهم می کند.

کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i3 یک کامپیوتر کاملاً جمع و جور ، همه کاره و قدرتمند است که متناسب با طیف وسیعی از برنامه های تجاری از جمله محاسبات اداری ، اتاق کنفرانس ، کیوسک های خرده فروشی و علائم دیجیتال مناسب است. مجهز به پردازنده های قدرتمند ، این مینی پی سی فوق العاده کوچک ، ضمن داشتن حداقل فضای ، عملکرد درجه دسک تاپ را ارائه می دهد. شاسی فلزی با دوام و آزمایش گسترده آن که بیش از استانداردهای صنعت است ، حتی در محیط های سخت و مطمئن ، عملکرد 24/7 را تضمین می کند. سازگاری مونتاژ VESA ، اتصال کامل با هشت درگاه USB و پشتیبانی از حداکثر سه نمایشگر 4K UHD ، انعطاف پذیری بسیاری از سناریوهای استفاده را ایجاد می کند ، و این باعث می شود کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i3 همراهی کاملی برای تجارت شما باشد.

دارای طراحی با صرفه اقتصادی است که باعث کاهش تأثیرات محیطی می شود و در عین حال به کاهش هزینه های عملیاتی برای تجارت شما کمک می کند. مینی رایانه های شخصی ASUS سازگار با محیط زیست گیرنده برخی از بالاترین گواهینامه های زیست محیطی در صنعت از جمله Energy Star هستند. کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i3 به اندازه 11.7W در حالت بیکار مصرف می کند و بسیار بی سر و صدا است ، و فقط 23.5 دسی بل سر و صدای بی کار ایجاد می کند

کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i3 از نظر سخت افزاری دارای پردازنده نسل هشتم اینتل Core i3-8100T با چیپست Intel B360 است که با فرکانس 3.10 گیگاهرتز به خوبی کار می کند. این کامپیوتر کوچک با ابعاد 34.2 * 175 * 175 میلیمتر طراحی شده که هنگام قرار گیری بر روی میز فضای زیادی را اشغال نمی کند. بر روی این کامپیوتر کوچک میزان حافظه رم و حافظه داخلی تعیین نشده تا کاربر بتواند به دلخواه خود میزان ظرفیت رم و حافظه داخلی را مشخص نماید. کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i3 دارای یک کارت گرافیک آنبرد Intel UHD Graphics است که می تواند به صورت همزمان تا 2 نمایشگر را با رزولوشن 4K UHD پشتیبانی نماید. بر روی این دستگاه تعدادی پورت اعم از USB 3.1 Gen 1 Type-C، USB 3.1 Gen1، SB 3.1Gen 2، ورودی میکرون و خروجی صدا، USB 2.0، HDMI، DisplayPort، LAN، قفل Kensington قرار گرفته که براحتی می توانید از آن استفاده نمائید. این محصول با وزن 1.19 کیلوگرم به بازار قطعات کامپیوتر عرضه شده و قابلیت پشتیبانی از شبکه بیسیم WiFi 802.11 a/b/g/n/ac و بلوتوث نسخه 5 را داشته و سیستم عامل قابل پشتیبانی شده آن از نوع Windows 10 Pro می باشد.

کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i3

بررسی کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i3

مشخصات کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i3

  • ابعاد : 34.2 * 175 * 175 میلیمتر
  • وزن: 1.19 کیلوگرم
  • سیستم عامل های قابل پشتیبانی: Windows 10 Pro
  • چیپست: Intel B360
  • پردازنده: Intel Core i3-8100T 3.10GHz- 6MB Cache
  • اسلات حافظه رم : 2x SO-DIMM
  • حداکثر حافظه رم قابل پشتیبانی: 4GB Up to 32GB DDR4 2666/2400MHz
  • حافظه داخلی :
    • 2.5inch 500GB Up to 1TB SATA 6Gb/s Hard Drive
    • 128GB Up to 256GB M.2 (NGFF) SSD
  • کارت گرافیک : Intel UHD Graphics
  • پورت ورودی و خروجی جلوی دستگاه:
    • 1x USB 3.1 Gen 1 Type-C
    • 2x USB 3.1Gen 1
    • 2x USB 3.1Gen 2
    • 1x Audio jack
    • 1x mic in
  • پورت ورودی و خروجی پشت دستگاه:
    • 2x USB 2.0
    • 1x USB 3.1 Gen 2
    • 1x HDMI
    • 1x DisplayPort
    • 1x RJ45 LAN
    • 1x Kensington Lock
    • 1x DC-in
    • (1x Configurable port(options:COM, VGA, DisplayPort
  • پشتیبانی از شبکه بیسیم: WiFi 802.11 a/b/g/n/ac
  • بلوتوث : نسخه 5
  • منبع تغذیه: از طریق آداپتور
  • توان مصرفی پاور: 65W یا 90W

طراحی همه کاره و صرفه جویی در فضا کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i3

کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i3 دارای یک کیف فلزی کوچک است ، بنابراین فضای کمتری برای کمک به شما در حفظ فضای کاری عاری از فضای اتاق به شما کمک می کند. همچنین می توان آن را به راحتی در پشت صفحه نمایش سازگار با VESA سوار کرد ، و آن را برای طیف وسیعی از برنامه های تجاری – از یک سرور رسانه تا کیوسک فروشگاه – عالی می کند.

کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i3

بررسی کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i3

اتصال جامع کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i3

کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i3 قابلیت اتصال سریع و راحت را با دو پورت USB 3.1 Gen2 و دو درگاه USB 3.1 Gen1 شامل یک Type-C در پنل جلویی ، به علاوه یک USB 3.1 Gen2 و دو پورت USB 2.0 در پنل عقب دارد. علاوه بر این ، یک درگاه قابل تنظیم به شما امکان می دهد تا عملکردهای VGA ، COM یا DisplayPort را متناسب با نیازهای خود اضافه کنید.

رزولوشن خیره کننده 4K UHD و پشتیبانی از سه صفحه نمایش

کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i3 به گرافیک یکپارچه Intel UHD مجهز شده است تا فیلم ها و تصاویر را با وضوح خیره کننده 4K UHD نمایش دهد. با یک DisplayPort و HDMI در 60 هرتز و یک درگاه قابل تنظیم، PB60 به شما امکان می دهد فضای کار خود را تا سه نمایشگر گسترش دهید تا بهره وری کارآمدتر و راحت تری داشته باشید

ضمن کاهش هزینه های عملیاتی ، تأثیرات محیطی را کاهش دهید

کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i3 دارای طراحی با صرفه اقتصادی است که باعث کاهش تأثیرات محیطی می شود و در عین حال به کاهش هزینه های عملیاتی برای تجارت شما کمک می کند. مینی رایانه های شخصی ASUS سازگار با محیط زیست گیرنده برخی از بالاترین گواهینامه های زیست محیطی در صنعت از جمله Energy Star هستند. کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i3 انرژی کمی مصرف می کند و بسیار آرام است. سری PN کامپیوتر کوچک ایسوس مدل های Mini PC PN60 و Mini PC PN40 از طراحی با پشتیبانی ذخیره سازی دوگانه بهره می برند و می توانند یک درایو SSD با رابط M.2 و یک هارد دیسک یا SSD با سایز 2.5 اینچ را در خود جای دهند. کیس و بدنه این سری نیز امکان تغییر در سخت افزار را فقط با یک پیچگوشتی ساده در دسترس قرار داده است. حجم این سری PN کامپیوتر کوچک ایسوس تنها 0.62 لیتر بوده و با اتصال VESA کاملاً سازگار است که می توانید این کیس های کوچک را در هر جایی که دلتان خواست نصب کنید. سری PB کامپیوتر کوچک ایسوس مدل های Mini PC PB60 و Mini PC PB40 دارای درگاه های متنوع و متعددی در قسمت ورودی/خروجی می باشند که ارتباط نسل جدید USB 3.1، پورت های DisplayPort و HDMI، رابط های قدیمیتر مورد نیاز در ادارات و ارگانها مانند COM، LPT و VGA شامل آن است. همچنین با طراحی ماژولار این بخش امکان تغییر در پورت ها در آینده نیز وجود دارد. سری Mini PC PB با راهکار خنک سازی بدون فن (Fanless) نیز موجود است که برای هیچ صدایی تولید نمی کند و برای مکان هایی نظیر بیمارستان ها و کتابخانه ها ایده آل است.

نقد و بررسی کامپیوتر کوچک ایسوس  PB60-i3

 کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i3 دلایل متعددی برای استفاده از کیس برای کامپیوتر وجود دارد.یکی از دلایل میتواند برای حفاظت از قطعات کامپیوتر باشد و دیگری میتواند حفاظت از نشستن گرد و غبار و مایعات روی قطعات سیستم باشد.تمامی این تهدیدات از جمله ضربه خوردن به قطعات کامپیوتر در صورت نبود کیس نیز میتواند دلیلی بر استفاده از کیس برای کامپیوتر باشد. ایسوس به منظور بهبود در کسب و کار، در خط تولید کامپیوترهای کوچک خود، دو سری جدید Mini PC PN و Mini PC PB را معرفی و تولید کرده است. این دو سری جدید علاوه بر ظاهر شکیل و حجم بسیار کوچک، از آخرین نسل پردازنده های اینتل و حافظه های پر سرعت DDR4 بهره می برند. کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i3 سیستم های سری Mini PC PN و Mini PC PB از آخرین فناوری های معرفی شده بهره می برند و در کنار قطعات کارامد، ظاهر بسیار زیبای آنها توانسته است جوایز طراحی 2018 Red Dot Design Award را به خود اختصاص دهد. این محصولات توسط بخش کنترل کیفی ایسوس به طور ویژه ای مورد آزمون قرار گرفته تا پایداری 24/7 را در هر شرایطی حفظ کنند. همچنین این سری از محصولات در برنامه ASUS Corporate Stable Model (CSM) قرار دارند و می توانند از تمامی مزایای این پروژه مانند نرم افزار مدیریتی ASUS Control Center استفاده کنند. کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i3 به منظور کارایی و بهبود در مصرف انرژی نیز ایسوس از آخرین سری پردازنده های سری اینتل Celeron®، Pentium® و Core™ استفاده کرده است و با اضافه کردن ترکیب حافظه های DDR4 با فرکانس 2400مگاهرتز، 1.5 برابر سریعتر و 20 درصد کم مصرف تر نسبت به مدل های دارای حافظه DDR3 است.

مقایسه با کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i5

کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i5 یک کامپیوتر ultracompact ، چند منظوره و قدرتمند است که متناسب با طیف وسیعی از برنامه های تجاری از جمله محاسبات اداری ، اتاق کنفرانس ، کیوسک های خرده فروشی و علائم دیجیتالی مناسب است. مجهز به جدیدترین پردازنده های Intel® Core ™ T Series یا Pentium® Gold و اندازه گیری فقط 175 175 175 34 34.2 میلی متر با یک حجم یک لیتر ، کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i5 با وجود فضای کمترین ، عملکرد دسک تاپ ارائه می دهد. شاسی فلزی با دوام و آزمایش گسترده آن که بیش از استانداردهای صنعت است ، حتی در محیط های سخت و مطمئن ، عملکرد 24/7 را تضمین می کند. سازگاری مونتاژ VESA ، اتصال کامل با هشت درگاه USB و پشتیبانی از حداکثر سه نمایشگر 4K UHD ، انعطاف پذیری بسیاری از سناریوهای استفاده را ایجاد می کند ، و این باعث می شود Mini PC PB60 همراهی کاملی برای تجارت شما باشد. ASUS Mini PC PB60 با جدیدترین پردازنده های سری Intel® Pentium® Gold to Core C i3، i5، i7 T Series ، تا 30٪ عملکرد بهتری نسبت به پردازنده های نسل قبلی ارائه می دهد تا کارهای روان و فشرده را به راحتی انجام دهد. حداکثر 32 گیگابایت حافظه سریع DDR4 2400MHz باعث بهبود عملکرد حتی بیشتر در انجام وظیفه چند وظیفه ای نیز می شود ، و یک طراحی ذخیره سازی دوگانه با یک MSD PCIe 3.0 x4 SSD و یک HDD 2.5 اینچی ترکیب کاملی از انتقال سریع داده ها و ظرفیت ذخیره بالا را فراهم می کند. کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i5 یک کامپیوتر کاملاً جمع و جور ، همه کاره و قدرتمند است که متناسب با طیف وسیعی از برنامه های تجاری از جمله محاسبات اداری ، اتاق کنفرانس ، کیوسک های خرده فروشی و علائم دیجیتال مناسب است. مجهز به پردازنده های قدرتمند ، این مینی پی سی فوق العاده کوچک ، ضمن داشتن حداقل فضای ، عملکرد درجه دسک تاپ را ارائه می دهد. شاسی فلزی با دوام و آزمایش گسترده آن که بیش از استانداردهای صنعت است ، حتی در محیط های سخت و مطمئن ، عملکرد 24/7 را تضمین می کند. سازگاری مونتاژ VESA ، اتصال کامل با هشت درگاه USB و پشتیبانی از حداکثر سه نمایشگر 4K UHD ، انعطاف پذیری بسیاری از سناریوهای استفاده را ایجاد می کند ، و این باعث می شود کامپیوتر کوچک PB60-i5 همراهی کاملی برای تجارت شما باشد.

دارای طراحی با صرفه اقتصادی است که باعث کاهش تأثیرات محیطی می شود و در عین حال به کاهش هزینه های عملیاتی برای تجارت شما کمک می کند. مینی رایانه های شخصی ASUS سازگار با محیط زیست گیرنده برخی از بالاترین گواهینامه های زیست محیطی در صنعت از جمله Energy Star هستند. کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i5 به اندازه 11.7W در حالت بیکار مصرف می کند و بسیار بی سر و صدا است ، و فقط 23.5 دسی بل سر و صدای بی کار ایجاد می کند.

طراحی همه کاره و صرفه جویی در فضا کامپیوتر کوچک ایسوس Asus PB60-i5

کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i5 هم همانند کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i3 دارای یک کیف فلزی کوچک است ، بنابراین فضای کمتری برای کمک به شما در حفظ فضای کاری عاری از فضای اتاق به شما کمک می کند. همچنین می توان آن را به راحتی در پشت صفحه نمایش سازگار با VESA سوار کرد ، و آن را برای طیف وسیعی از برنامه های تجاری – از یک سرور رسانه تا کیوسک فروشگاه – عالی می کند.

اتصال جامع کامپیوتر کوچک ایسوس Asus PB60-i5

کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i5 مانند کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i3 قابلیت اتصال سریع و راحت را با دو پورت USB 3.1 Gen2 و دو درگاه USB 3.1 Gen1 شامل یک Type-C در پنل جلویی ، به علاوه یک USB 3.1 Gen2 و دو پورت USB 2.0 در پنل عقب دارد. علاوه بر این ، یک درگاه قابل تنظیم به شما امکان می دهد تا عملکردهای VGA ، COM یا DisplayPort را متناسب با نیازهای خود اضافه کنید.

رزولوشن خیره کننده 4K UHD و پشتیبانی از سه صفحه نمایش

صفحه نمایش کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i5 نیز مانند مدل PB60-i3 به گرافیک یکپارچه Intel UHD مجهز شده است تا فیلم ها و تصاویر را با وضوح خیره کننده 4K UHD نمایش دهد. PB60-i5 به شما امکان می دهد فضای کار خود را تا سه نمایشگر گسترش دهید تا بهره وری کارآمدتر و راحت تری داشته باشید.

نتیجه گیری

به عنوان جمع بندی این بررسی، در نگاه کلی به کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i3 با امکان شخصی سازی متناسب با کسب و کار و مصارف روزمره، چیزی از یک سیستم کامپیوتری عادی کم نداشت و به لطف ابعاد کوچک آن، امکان استفاده در هر سناریویی را در دسترس کاربر قرار می‌دهد. از جنبه ویژگی سخت افزاری نیز، با درنظر گرفتن پشتیبانی از پردازنده دسکتاپ، کامپیوتر کوچک ایسوس PB60-i3 ، سیستمی متناسب حتی برای پردازش‌های سنگینتر و پیچیده تراز مصارف روزمره قابل استفاده خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *