بررسی کامپیوتر کوچک ایسوس, بررسی, بررسی کامپیوتر کوچک, درباره مینی پی سی, کامپیوتر کوچک, کامپیوتر کوچک ایسوس, مینی پی سی در ایران

بررسی کامپیوتر کوچک ایسوس TS10

کامپیوتر کوچک ایسوس TS10

بررسی کامپیوتر کوچک ایسوس TS10

بررسی کامپیوتر کوچک ایسوس TS10; کامپیوتر کوچک ایسوس VivoStick مدل TS10 اولین بار در سال 2017 معرفی شد و یکی دیگر از محصولات ایسوس است. از ویژگی های اصلی این نسخه از کامپیوتر کوچک ایسوس می توان به ابعاد بسیار کوچک آن اشاره کرد. کامپیوتر کوچک ایسوس TS10 یک کامپیوتر ویندوزی کاملاً جیبی و کاملاً کاربردی است. به راحتی می توانید این محصول را به تلویزیون خود از طریق پورت USB متصل کنید و از کامپیوتر خود لذت ببرید.

کامپیوتر کوچک ایسوس TS10

کامپیوتر کوچک ایسوس TS10

 

کامپیوتر کوچک ایسوس TS10 مجهز به پردازنده Intel Atom x5-Z8350 می باشد. دو گیگابایت رم از نوع LPDDR3 و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای این نسخه از کامپیوتر کوچک ایسوس در نظر گرفته شده است. علاوه بر این ، شما 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی وب ASUS را دریافت می کنید ، بنابراین در هر کجای دنیا که باشید می توانید از VivoStick خود برای دسترسی به پرونده های ذخیره شده در فضای ابری استفاده کنید. همچنین 2 پورت USB 3.0 و یک پورت USB 2.0 ، دو باند 802.11ac Wi-Fi ، بلوتوث 4.1 ، جک صوتی و درگاه HDMI برای این کامپیوتر کوچک در نظر گرفته شده است.

کامپیوتر کوچک ایسوس TS10

کامپیوتر کوچک ایسوس TS10

 

کامپیوتر کوچک ایسوس TS10 با ظرافت طراحی شده دارای خطوط صاف و پایان ناچیز است. دکمه روشن / خاموش و درپوش HDMI آن حتی از پوشش کلاسیک و جلوه فلزی با الهام از ذن برخوردار است. زیبایی آن در این جزئیات کوچک است که  ضخامت آن فقط 16 میلی متر می باشد. این یک کامپیوتر صرفه جو در فضا است که فضای با ارزش دسکتاپ را آزاد می کند. کامپیوتر کوچک TS10 یا Mini PC TS10 یکی دیگر از محصولات شرکت ایسوس است. تکنولوژی های مختلف با سرعت زیادی در حال پیشرفت است و هر روز محصولات ، خدمات و راه حل های نوینی در حوزه های مختلف معرفی می شود . در زمینه محصولات الکترونیک و مرتبط با فناوری اطلاعات شاید شاهد تحولاتی به مراتب سریعتر از سایر حوزه ها باشیم و محصولاتی مجهزتر ، ظریفتر، کاربردی تر در حال طراحی و ساخت میباشند . کامپیوتر ها نیز از این امر مستثنی نبوده و چند وقتی است با ورود مینی کامپیوترها (Mini Pcs) شاهد تحولی شگرف در این حوزه هستیم . این محصولات در واقع عملکرد کامپیوتر های قدیمی را در بسیاری از حوزه ها بهبود بخشیده اند . از جمله میتوان به اندازه بسیار کوچک آنها اشاره کرد که با اشغال فضای کم بر روی میزکار و حذف شدن کیس های بزرگ از باجه ها یا پیشخوان ها در محیط های اداری، فضای کاری بیشتری در اختیار کاربران خود قرار می دهند که این ویژگی در مکان های شلوغ می تواند تاثیر قابل توجهی بر راندمان کاری کاربران داشته باشد. دسکتاپ های ASUS – بیشترین توصیه شده با نام تجاری دسک تاپ ویندوز هستند. نوآوری ، طراحی و قابلیت اطمینان در قلب همه رایانه های ASUS قرار دارد. دسکتاپ های ایسوس چهار سال پیاپی برنده انتخاب خوانندگان PCMag برای رضایت کلی هستند.

کامپیوتر کوچک ایسوس TS10

کامپیوتر کوچک ایسوس TS10

 

کامپیوتر کوچک ایسوس TS10 با وجود ابعاد جمع و جور ، از یک فن خنک کننده داخلی برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد برخوردار است.

کامپیوتر کوچک ایسوس TS10

کامپیوتر کوچک ایسوس TS10

 

کامپیوتر کوچک ایسوس TS10 همراه با VivoStick Holder و کابل پسوند همراه است تا بتوانید به راحتی آن را در پشت مانیتور پنهان کنید. متناوباً ، می توانید VivoStick TS10 را در کنار نمایشگر خود نصب کنید تا در دسترس شما باشد.

کامپیوتر کوچک ایسوس TS10

کامپیوتر کوچک ایسوس TS10

 

کامپیوتر کوچک ایسوس TS10 همراه با نرم افزار “HyStream” است. می توانید از طریق ASUS HyStream به صفحه بزرگتری بروید که با عملکرد AirPlay Android و iOS و نرم افزار “VivoRemote” مطابقت دارد (برای ساده سازی عملکرد کامپیوتر). فیلم ها و عکس های Full HD مورد علاقه خود را آینه یا پخش جریانی کنید یا بازی های سبک ذخیره شده در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی Apple iOS یا Android را در هر تلویزیون صفحه بزرگ با قابلیت HDMI ذخیره کنید. سرگرمی بی سیم هرگز به این آسانی نبوده است.

برنامه ASUS VivoRemote به شما امکان می دهد از دستگاه تلفن همراه خود به عنوان یک ریموت صفحه کلید برای VivoStick خود استفاده کنید. این برنامه بصری به شما امکان می دهد VivoStick را از طریق Wi-Fi کنترل کنید و دارای موارد زیر است:

  • VivoRemote Center: پوشه ها و میانبرهای طبقه بندی شده را برای باز کردن پرونده ها یا اجرای دستورات برای یک تجربه موبایل مانند در تلویزیون خود سفارشی کنید.
  • رسانه ها کنترل: پخش صدا و محلی رسانه محلی را کنترل می کنند.
  • میانبرها: صفحه اصلی / منوی شروع ویندوز / Enter / Backspace / Tab
  • صفحه کلید و ماوس: از راه دور از تلفن هوشمند خود به عنوان صفحه کلید و ماوس بی سیم استفاده کنید.

کامپیوتر کوچک ایسوس TS10 اصلی با ویندوز 10 هوم عمدتا با در نظر گرفتن برنامه های مصرف کننده و SOHO طراحی شده است و بسیاری از خرده فروشان هنوز آن را به عنوان پخش کننده رسانه پخش می کنند که انعطاف پذیری ویندوز 10 را ارائه می دهد و می تواند برنامه های زیادی را اجرا کند. اما با به روزرسانی کامپیوتر کوچک ایسوس TS10 ، به نظر می رسد ASUS طیف وسیعی از فعالیت های خود را گسترش داده است ، به ویژه با دسترسی به ویژگی های متمرکز بر روی Pro مانند پشتیبانی Active Directory و Microsoft Update for Business. به طور بالقوه ، این بدان معنی است که ASUS می تواند رایانه های جدید VivoStick را به طرز متفاوتی قرار دهد و مشتریانی را که به رایانه های مینیاتوری ارزان قیمت با ویژگی ها و امنیت کلاس تجاری نیاز دارند ، هدف قرار دهد.

کامپیوتر کوچک ایسوس TS10

کامپیوتر کوچک ایسوس TS10

 

بهینه شده برای کسب و کار و مصارف تجاری

یکی از مزایای VivoStick، قیمت بسیار پایین آن در برابر امکانات و کارآیی آن است که در مصارف صنعتی و تجاری فاکتوری مهم تلقی می شود. VivoStick می تواند راهکاری مناسب برای تین کلاینت ها، مدارس یا کسب و کارهای کوچک باشد و همچنین با توجه به رابط HDMI و ابعاد کوچک آن، مناسب ترین دستگاه برای مدیریت محتوای نمایشگرهای تجاری و سیستم های فروشگاهی باشد.

علاوه بر آن به دلیل استفاده از راهکار ذخیره سازی با ساختار دیسک جامد و ابعاد کوچک آن، می تواند کامپیوتری ایده آل برای مدیران، اساتید دانشگاه، دانشجویان و در نهایت اشخاصی که جابجایی، وزن و امنیت برایشان اهمیت دارد، باشد. و در آخر این محصول به دلیل طراحی زیبا و کوچکی که دارد توانست جایزه Red Dot Design 2016 که یکی از معتبرترین جوایز طراحی دنیا است را نصیب خود کند.

مشخصات فنی کامپیوتر کوچک ایسوس TS10

  • سیستم عامل

Windows 10 Home - ASUS Windows 10 Pro را برای تجارت توصیه می کند.

  • پردازنده

پردازنده Intel® Atom ™ x5-Z8350

  • گرافیک

گرافیک مجتمع Intel® HD

  • حافظه

2 گیگابایت LPDDR3

در 1600 مگاهرتز

  • ذخیره سازی

32 گیگابایت eMMC

100G ASUS Webstorage برای 1 سال استفاده رایگان

  • شبکه داده بی سیم

802.11 a / b / g / n / ac ، بلوتوث V4.1

  • نادر ورودی / ورودی جانبی

1 عدد میکرو USB (فقط برای برق)
1 عدد USB 3.0
1 عدد USB 2.0
1 عدد جک صوتی (ترکیبی میکروفون / هدفون)

  • بنادر ورودی / ورودی جلو

1 عدد خروجی HDMI

  • منبع تغذیه

آداپتور برق 18 وات

  • ابعاد

5.31 x 1.42 x 0.65 اینچ (WxDxH)

  • وزن

0.075 کیلوگرم
(0.17 پوند)

  • رنگ

سیاه

  • تجهیزات جانبی

راهنمای شروع سریع کارت گارانتی
سیم آداپتور برق AC ممکن است در بازارهای مختلف لوازم جانبی متفاوت باشد

  • نرم افزار

ضد ویروس
Adobe Acrobat Reader
Remote GO!
مدیر تجاری
ASUS برنامه ثبت محصولات ASUS (APRP) فضای ذخیره سازی فضای ابری
ASUS WebStorage
– ذخیره سازی وب 100G ASUS برای 1 سال استفاده رایگان
EZ Update
Media Streamer
Office

  • گواهینامه ها

CB / CE / FCC / UL / WiFi / RF

  • اطلاعات بسته بندی
  • وزن بسته بندی

0.74 پوند

  • ابعاد جعبه (LxWxH)

6.8 x 3.1 x 2.9 “

  • محتوای بسته

1 عدد کامپیوتر کوچک ایسوس Windows 10 –  VivoStick TS10
1 عدد AC adapter
1عدد Cord Power
1 عدد کارت ضمانت
1 عدد راهنمای شروع سریع

مزایا و معایب کامپیوتر کوچک ایسوس TS10

مزایا کامپیوتر کوچک ایسوس TS10

  1. فضای کمی را اشغال می کند و مصرف انرژی و برق کمی دارد.
  2. مثل کیس های بزرگ ، قابلیت تعویض قطعات دارد.
  3. نسبت به مینی کامپیوتر های رومیزی قابل ارتقا تر است.
  4. مستقیماً به درگاه HDMI روی مانیتور یا تلویزیون متصل می شود.
  5. شامل پورت های USB 3.0 و USB 2.0.
  6. پشتیبانی از Wi-Fi و بلوتوث باند دوگانه 802.11ac.
  7. از ویندوز 64 بیتی استفاده می کند.
  8. دارای جک هدست می باشد.
  9. دارای 32 گیگابایت حافظه از نوع eMMC
  10. مجهز به پردازنده اتم اینتل با فرکانس 1.4 گیگاهرتز و 2 مگابایت کش

معایب کامپیوتر کوچک ایسوس TS10

  1. فاقد شیار کارت microSD است.
  2. دارای 2 گیگابایت رم از نوع  DDR3 و فرکانس 1600 مگاهرتز و فقط 15 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان می باشد.
  3. برنامه از راه دور به کار نیاز دارد.

چرا کامپیوتر کوچک ایسوس TS10 بخریم بهتر است؟

با خرید کامپیوتر کوچک ایسوس TS10 علاوه بر بهرگیری از یک کامپیوتر قدرتمند، ضمن کاهش هزینه های نگهداری ، به فضای بسیار کمی برای قرار گیری این سیستم بر روی میز کارتان و یا در پشت مانیتور نیاز خواهید داشت و تمامی امکانات در سایز بسیار کوچک و بدون دردسر های هماهنگی قطعات کیس و صدای فن زیاد کیس مینی پی سی فارغ از تمامی این ایرادات می باشد. در وب سایت ایران مینی پی سی نسخه های مختلف کامپیوتر کوچک ایسوس با کانفیگ های مختلف موجود است تا به راحتی و بدون نیاز به اسمبل کردن با توجه به نیاز و کاربرد مورد نظرتان انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید.

کامپیوتر کوچک ایسوس TS10

کامپیوتر کوچک ایسوس TS10

قیمت کامپیوتر کوچک ایسوس TS10

کامپیوترها از نظر قدرت قطعات و برخی از امکانات سخت افزاری با یکدیگر متفاوت و متمایز هستند. البته کامپیوتر کوچک ایسوس VivoStick TS10 نیز از این قاعده مستثنی نیست. پارامتر ها و معیار های مختلفی هست که قیمت کامپیوتر کوچک ایسوس TS10 را تحت تاثیر می گذارد :

  1. پلتفرم و سال تولید محصول ( با توجه به پردازنده )
  2. ظرفیت و تجهیزات قابل تبدیل و ارتقاء
  3. نوع و قدرت پردازنده ( CPU )
  4. ظرفیت ومدل گرافیک ( GPU _ V.G.A Cart )
  5. میزان حافظه رم و نوع آن

و سایر امکانات و تجهیزات جانبی

کامپیوتر کوچک ایسوس TS10

کامپیوتر کوچک ایسوس TS10

عملکرد و نتیجه گیری

هر زمان که به رایانه ای نیاز دارید ، یک رایانه در دست است:

  1. Windows 10 Home یا نسخه های دیگر موجود
  2. رایانه شخصی ، در هر زمان و مکانی که به آن نیاز دارید – از راحتی کامپیوتر در جیب خود لذت ببرید
  3. عملکرد کامل رایانه – هر مانیتور ، تلویزیون یا پروژکتور مجهز به HDMI را به رایانه تبدیل کنید
  4. محاسبات روزمره در بهترین حالت – در وب گشت و گذار ، بررسی ایمیل ها و انجام کار خود انجام دهید
  5. تلویزیون خود را به تلویزیون هوشمند تبدیل کنید – فیلم های HD مشاهده کنید و در تلویزیون های صفحه بزرگ خود با دوستان و خانواده خود در رسانه های اجتماعی همراه باشید
  6. مرکز سرگرمی در منزل – جریان و آینه محتوای HD با ASUS HyStream ؛ با ASUS VivoRemote از دستگاه همراه خود به عنوان راه دور استفاده کنید
  7. ایده آل برای مشاغل – یک راه حل مقرون به صرفه و کم مصرف برای دفاتر ، تابلوهای تبلیغاتی و کیوسک ها یا محل کار
  8. عملکرد سریع و پربار – پردازنده چهار هسته ای Intel® Atom with با حافظه 2 گیگابایت و 32 گیگابایت حافظه داخلی
  9. اتصال گسترده – 802.11ac Wi-Fi ، بلوتوث 4.1 ، پورت USB 3.0 و USB 2.0 و یک جک خروجی صدا همراه VivoStick Holder برای گزینه های متنوع جایگذاری
  10. عملکرد خنک و قابل اعتماد – VivoStick دارای یک فن خنک کننده داخلی برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد است
  11. امنیت داخلی – پشتیبانی از TPM ، زنگ اخطار و ضد سرقت امنیتی
  12. 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی ASUS WebStorage به مدت 1 سال رایگان است

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *